Service på hjertestarter

625 kr.2.490 kr.

LifeAid tilbyder 4 forskellige slags serviceaftaler til alle slags hjertestartere uanset mærke eller model.

Serviceaftalen kan også tegnes, hvis I allerede har en hjertestarter uden serviceaftale og ønsker en professionel løsning som tager hånd om alt det praktiske omkring drift og vedligeholdelse.

Læs om de forskellige typer af aftaler i fanebladende herunder og vælg din ønskede variant af aftalen.

Varenummer Ikke mulig Kategori

Service på hjertestarter – Din garanti for at hjertestarteren altid virker. Vi laver Serviceaftale på ALLE vores hjertestartere – Overlad hele ansvaret for din hjertestarter til os. Slut med at finde en lokal ansvarlig for hjertestarten, som skal bestille nye batterier og elektroder. Vær sikker på at hjertestarteren altid er opdateret og fungerer – Få en service på din hjertestarter hos os. Komplet service af hjertestarter tegnet hos LifeAid indeholder bl.a. følgende:

  • Vi holder styr på elektroder og batterier og udskifter disse efter producentens anvisninger.
  • Gratis udskiftning af elektroder og batterier ved udløb – Er inkluderet i aftalen.
  • Gratis “Hjertestarter-kit” som altid er opfyldt.
  • Årligt besøg af en vores teknikkere.
  • Årlig kontrol af hjertestarter og skab.
  • Reetablering af taske og AED efter brug, herunder udskiftning af batteri og elektroder.
  • Hjertestarteren opdateres hvis ny software frigives fra producenten.
  • Udtagning og overlevering af data fra hjertestarteren til hospitalet / AMK efter brug.
  • Gratis låne hjertestarter, hvis hjertestarteren kommer i brug eller den bliver stjålet.
  • Registrering af hjerterstarteren på hjertestarter.dk.
  • 15% rabat på vores førstehjælpskurser og relevant tilbehør fra vores webshop.
  • Mærkat på skabet med servicetelefonnummer i tilfælde af fejl.
  • Kontrol klistermærke på AED der angiver hvornår næste service senest skal være udført.

Vi hos er LifeAid medlem af Brancheforeningen for AED hjertestartere. Find alle vores hjertestartere her.

Bronze 625,- /år

Serviceaftalen indeholder:

  • Vi holder styr på udløbsdato for elektroder og batterier. 
  • Nye elektroder og batterier fremsendes efter behov. I udskifter selv.
  • Telefonisk hotline om jeres hjertestarter og skab.
  • Vi opdaterer hjertestarteren hvis ny software frigives fra producenten (Kræver teknikkerbesøg som faktureres særskilt).
  • Mærkat på skabet med servicetelefonnummer i tilfælde af fejl.
  • 10% rabat på elektroder og batteri til hjertestarteren.

Denne serviceaftale er ekskl. batteri og elektroder. Vi garanterer at batteri og elektroder udskiftes efter producentens anvisninger. Elektroder og batteri udskiftes KUN hvis udløb eller defekt. Serviceaftalen dækker ikke defekter på hjertestarten.

BINDINGSPERIODE: 12 MDR.

Sølv 1.563,- /år

Serviceaftalen indeholder:

  • Vi holder styr på elektroder og batterier og udskifter disse efter producentens anvisninger.
  • Årligt besøg af en vores teknikkere.
  • Årlig kontrol af hjertestarter og skab.
  • Gratis Hjertestarter kit ved forbrug.
  • Reetablering af taske og AED efter brug, herunder udskiftning af batteri og elektroder.
  • Hjertestarteren opdateres hvis ny software frigives fra producenten.
  • Udtagning og overlevering af data fra hjertestarteren til hospitalet / AMK efter brug.
  • Gratis låne hjertestarter, hvis hjertestarteren kommer i brug eller den bliver stjålet.
  • Registrering af hjerterstarteren på hjertestarter.dk.
  • 10% rabat på vores førstehjælpskurser og relevant tilbehør fra vores webshop.
  • Mærkat på skabet med servicetelefonnummer i tilfælde af fejl.
  • Kontrol klistermærke på AED der angiver hvornår næste service senest skal være udført.
  • 10% rabat på elektroder og batteri til hjertestarteren.

Denne serviceaftale er ekskl. batteri og elektroder. Vi garanterer at batteri og elektroder udskiftes efter producentens anvisninger. Elektroder og batteri udskiftes KUN hvis udløb eller defekt. Skal batteri eller elektroder udskiftes før tid, dokumenteres årsag til jer. Serviceaftalen dækker ikke defekter på hjertestarten.

BINDINGSPERIODE: 12 MDR.

Guld 2490,- / år

Serviceaftalen indeholder:

  • Vi holder styr på elektroder og batterier og udskifter disse efter producentens anvisninger.
  • Gratis udskiftning af elektroder og batterier ved udløb – Er inkluderet i aftalen.
  • Årligt besøg af en vores teknikkere.
  • Årlig kontrol af hjertestarter og skab.
  • Gratis Hjertestarter kit ved forbrug.
  • Reetablering af taske og AED efter brug, herunder udskiftning af batteri og elektroder.
  • Hjertestarteren opdateres hvis ny software frigives fra producenten.
  • Udtagning og overlevering af data fra hjertestarteren til hospitalet / AMK efter brug.
  • Gratis låne hjertestarter, hvis hjertestarteren kommer i brug eller den bliver stjålet.
  • Registrering af hjerterstarteren på hjertestarter.dk.
  • 15% rabat på vores førstehjælpskurser og relevant tilbehør fra vores webshop.
  • Mærkat på skabet med servicetelefonnummer i tilfælde af fejl.
  • Kontrol klistermærke på AED der angiver hvornår næste service senest skal være udført.

Denne serviceaftale er INKL. batteri og elektroder.  Vi garanterer at batteri og elektroder udskiftes efter producentens anvisninger. Serviceaftalen dækker ikke defekter på hjertestarten.

Vi gør opmærksom på at denne serviceaftale kun kan tegnes på en eksisterende hjertestarter, i forbindelse med udskiftning af batteri og elektroder, som ikke er inkluderet. Serviceaftalen træder efterfølgende i kraft.

BINDINGSPERIODE: 12 MDR.

Platinum 1.563,- /år

Serviceaftalen indeholder det samme som vores sølv aftale.

Den adskiller sig ved at være overvåget af os 24/7 -365 dage i året. Denne aftale kræver derfor et Rotaid 24/7 hjertestarter skab med licens aftale. (Købes særskilt)

Hvis din hjertestarter melder fejl, bliver vi orienteret med det samme. Vi kontakter dig og finder en løsning eller sender en teknikker afsted til adressen.

  • Vi holder styr på elektroder og batterier og udskifter disse efter producentens anvisninger.
  • Årligt besøg af en vores teknikkere.
  • Årlig kontrol af hjertestarter og skab.
  • Gratis Hjertestarter kit ved forbrug.
  • Reetablering af taske og AED efter brug, herunder udskiftning af batteri og elektroder.
  • Hjertestarteren opdateres hvis ny software frigives fra producenten.
  • Udtagning og overlevering af data fra hjertestarteren til hospitalet / AMK efter brug.
  • Gratis låne hjertestarter, hvis hjertestarteren kommer i brug eller den bliver stjålet.
  • Registrering af hjerterstarteren på hjertestarter.dk.
  • 10% rabat på vores førstehjælpskurser og relevant tilbehør fra vores webshop.
  • Mærkat på skabet med servicetelefonnummer i tilfælde af fejl.
  • Kontrol klistermærke på AED der angiver hvornår næste service senest skal være udført.
  • 10% rabat på elektroder og batteri til hjertestarteren.

Denne serviceaftale er ekskl. batteri og elektroder. Vi garanterer at batteri og elektroder udskiftes efter producentens anvisninger. Elektroder og batteri udskiftes KUN hvis udløb eller defekt. Skal batteri eller elektroder udskiftes før tid, dokumenteres årsag til jer. Serviceaftalen dækker ikke defekter på hjertestarten.

BINDINGSPERIODE: 12 MDR.

Indkøbskurv
Scroll to Top